Digitaalvaardig in de zorg

Docenten

Digitip: digitale handelingen in makkelijke taal met Steffie

De website/app Steffie legt moeilijke dingen uit op een makkelijke manier. Denk aan DigiD, gezondheid, geldzaken en computeren. Met toegankelijke, korte animatievideo’s kun jij net weer beter op weg worden geholpen. Superhandig voor digicoaching dus (en stiekem ook een beetje voor onszelf). En je kan de content in verschillende talen bekijken, dus ook fijn voor zorgverleners die een andere taal spreken.

Ook heeft de app elke dag goed nieuws in makkelijke taal. Download hier de app voor op je mobiel. (inclusief handige instructies hoe je dat doet 😉). Je kan Steffie overigens gratis gebruiken.

Een goed begin om 2025 mee op te starten!